Abonnementsbetingelser

Brev Box Centret
Vesterbrogade 208 
1800 Frederiksberg C
Telefon 40 90 60 40
CVR-nr.: 25779274


Generelt
 
Brev Box Centret stiller en abonnementbaseret tjeneste til rådighed via https://brevboxe.dk. Vilkårene er gældende mellem den enkelte bruger og Brev Box Centret. 

Disse vilkår og betingelser for brug gælder for aftaler mellem Brev Box Centret og én fysisk person (herefter “brugeren”) vedrørende tjenesten. Kun personer, der er 18 år eller ældre og bor i Danmark, kan indgå en aftale med Brev Box Centret. 

Disse betingelser udgør samlet den aftale, der er gældende mellem brugeren og Brev Box Centret. 

For at få adgang til tjenesten, skal brugeren læse og acceptere handelsbetingelserne. 


Ydelsens omfang
 
Tjenesten giver brugeren adgang til Brev Box Centrets tjenester ved bestilling. 


Registrering og brugeradgang

Brugeren er ansvarlig for at sikre, at de angivne oplysninger er korrekte på registreringstidspunktet. Ved registrering må brugeren kun give oplysninger vedrørende egne betalings- og kreditkort. 

Ved registrering skal brugeren angive et brugernavn og et password.  Brugerens Login-oplysninger er personlige og må ikke bruges af andre med mindre andet er anført på produktet. 

Brugeren skal opbevare Login-oplysningerne på et sikkert sted, således at andre ikke kan få uberettiget adgang til dem. Brugeren er ansvarlig for al brug af sin brugerkonto. 

Hvis brugeren får mistanke om ulovlig brug af brugerens Login-oplysninger, skal brugeren omgående underrette Brev Box Centret samt ændre sit password. 


Gebyrer og Betaling
 
Gebyrer for brug af tjenesten skal betales i henhold til den til enhver tid gældende prisliste, der er tilgængelig på hjemmesiden. 

Betaling for abonnementet sker forud hver måned, kvartalsvis, halvårligt eller årligt. 

Brugeren skal udføre betalingen for abonnementet via de af Brev Box Centret tilbudte betalingsmidler på hjemmesiden. Brugeren forpligter sig til at underskrive de nødvendige dokumenter, og til ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelige via det valgte betalingsmiddel. 

Tilpasninger og ændringer 
Brev Box Centret forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for tjenesten. Ændringen skal meddeles til brugeren senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er brugeren berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis brugeren ikke opsiger abonnementet før ændringen træder i kraft, betragtes det som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for brugeren, gælder med det samme uden opsigelsesret for brugeren. 

Opsigelse af abonnement 
Opsigelse af tjenesten kan ske ved udgang af betalings-perioden på 3 måned fra seneste betaling. For at opsige sin aftale skal man kontakte Brev Box Centret via telefon eller mail.


Betaling
 
Brev Box Centret modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard eller ved alm. fakturering. 

Alle beløb på hjemmesiden er eksklusiv moms. 
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: 
Denmark – Kroner (DKK) 

Brev Box Centret benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol, hvilket betyder at dine data er sikrede og ikke kan læses af andre udefrakommende. 

Brev Box Centret egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL-protokol. 

 

Fortrydelsesret 
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. 

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.  

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten. 

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret. 


Kunde- & Privatlivspolitik
 
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre – De er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger. 

For at du kan indgå aftale med Brev Box Centret, har vi brug for følgende oplysninger: 
. Navn 
. Adresse 
. Telefonnummer 
. E-mail adresse 

Endvidere oplysninger vedr. virksomheden, der skal udfyldes via et link til systemet Meo, da vi er underlagt hvidvaskloven. 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere ydelsen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Brev Box Centret og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. 

Direktøren og de ansatte for Brev Box Centret har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. 

Den dataansvarlige i Brev Box Centret er: Frank Jensen.

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. 

Som registreret hos Brev Box Centret har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til vores mail.


Cookies
 
På https://brevboxe.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dens funktionalitet, og dermed gøre besøget så brugervenligt som muligt for dig. 

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer.


Log-statistik
 
Vi bruger en log-statistik på https://brevboxe.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvilke sider kunder besøger mv. 

Log-statistikken anvendes kun med det formål, at optimere Brev Box Centrets hjemmeside. 


Forbrugerbeskyttelse
 
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning: 
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/ 


Klagemuligheder
 
Klager over produkter kan sendes til: 


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
 
Carl Jacobsens Vej 35 
2500 Valby 
www.forbrug.dk 

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform. 
ec.europa.eu 

OBS

For at samarbejdet kan starte, har vi brug for nogle oplysninger, da vi er underlagt hvidvaskloven.

Vi benytter Meo til godkendelse af dine oplysninger samt til overholdelse af GPDR lovgivningen, så dine data er sikrede.

Du vil indenfor få dage modtage et link til Meo, hvor du skal indtaste og uploade oplysninger.

Brev Box Centret forbeholder sig retten til at afvise enhver anmodning uden begrundelse.

For at gøre det endnu nemmere har vi lavet en guide til Meo – se den her